här ifrån "kommer" min hund (Zemlan) via en bulvan!!

http://www.bt.se/nyheter/ulricehamn/hundvalpar-levde-i-avforing-pa-kennel-i-ulricehamn(852570).gm
läs och begrunda...
lyckades även ha 2 hästar där för betäckning förra sommaren och en av dom dog 2 dagar efter hemkomsten!!!!!!!!
här är bilden på henne hur hon såg ut efter hemkomsten!!!!!
stackars wallibi, bara för att Lusen ville ha ett föl!!??
hon dog av att hon hade en livmodersinflamation och tillstötande kolik.på grund av att hon inte fått mat och vatten.

Kommentarer
Postat av: Boan

Hej.

Jag har en hund från samma uppfödare som dig.

Och tyvärr så fortsätter denna människan, både med hästar och hundar.

Du kan väl maila mig är du snäll.

Och beklagar verkligen att du förlorade en häst pga av henne, men du är säkert inte ensam.

Mvh

Boan

2009-08-28 @ 14:57:36
Postat av: Malin

Hej Jag har också en hund därifrån..

... av typen blandras vit schäfer ( långhårig).

2009-08-28 @ 15:01:08
URL: http://vitatoktassar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0